Thursday, April 14, 2011

proljeće.../ spring...

Nekako imam previše kreativnosti, a malo vremena, ali proljeće me inspirira (osobito ovo toplo vrijeme) da stavim malo svježe plave na nokte... Ovo je VINTAGE BLUE od Avona i preko njega pruge od Golden Rose Nail Art (bijeli - 101 i plavi šljokičasti - 110).
Jučer je padala kiša pa mi je trebalo nešto da me razveseli. Napravila sam ovo preko noći jer nisam mogla spavati.Ova plava me podsjeća na baby plavu. Imam potrebu da obznanim svoje osjećaje pa to činim putem laka za nokte i putem ovog posta. =)
Blue Vintage (Avon) & Golden Rose Nail Art 101 , 110



Somehow I have too much creativity and lack of time, but spring inspires ( specially this warm weather) me and made me put some fresh blue on my nails... It is VINTAGE BLUE by Avon and over it some stripes by Golden Rose Nail Art (white - 101 and blue shimmer - 110)
Yesterday was raining so I needed something to cheer me up. I made it over night because I couldn't sleep. This blue reminds me of baby blue colour. I have need to publish my feelings so I'm doing it over my nail polis and over this post. =)

No comments:

Post a Comment