Tuesday, April 26, 2011

Dots & spots


Inspirirana Uskrsom, proljećem, jajima, i jednom prekrasnom haljinom koju sam vidjela ( u ovim bojama) došla sam na ideju uraditi ovo. Iako može izgledati kao da nosim neku bež boju za podlogu, nije točno. To je Sheer pale pink iz Avona, nježna mliječna ružičasta (nisam sigurna ima li je još za kupiti. U Hrvatskoj nema već godinama). Imala sam problem, jer je vrlo svijetla morala sam nanositi dva sloja, a ni tada nije baš najbolje izgledala, ali točkice idu preko pa se neće ni vidjeti.Također, imam ovu bočicu već godinama pa je tu i drugi problem- sušenje. Traje satima xD.
Ostale boje koje sam koristila:
- zelena: Peppermint leaf iz Avona*
- ljubičasta: Luxe laveder iz Avona

- svijetlo plava: Vintage blue iz Avona
- bijela: 306 od S-he Stylezone
Zanimljivo je da su se ove točkice osušile brže od podloge.
Htjela sam malo pastelnije boje pa sam malo te zelene pomiješala sa ovom bijelom prije nego sam koristila točkalicu (sa dvije različito velike strane). Također, ovo sam radila jako kasno, u 3 ujutro pa sam neka mjesta propustila, a onda naknadno dodala točkicu, pa bih zaboravila staviti bijelu ili završnu na nju, kao ova zelena na vrhu malog prsta, ali nema veze =)

Inspired by Easter, spring, eggs and one beautiful dress I saw ( in those colors), I came up to an idea to make this. Even it can look like I'm wearing some beige nail polish as a base, it is not true. That is Sheer pale pink by Avon, soft milky pink ( I'm not sure if it is still available to buy. In Croatia haven't been for years.) I had a problem, because it is very light I had had put two coats, but even then it hadn't look so good, but dots were over so it doesn't matter. And also I have this bottle for years so we have another problem- drying. It lasts for hours xD
Other colors I used:
- green: Peppermint leaf by Avon*
- lilac: Luxe lavender by Avon
- light blue: Vintage blue by Avon
- white: 306 by S-he Stylezone
Interesting is that those spots had been dry faster than my base coat.
*I wanted some pastel colors so i mixed a bit of that green with this white, before I used nail doter (with two different size sides). Also, I was doing it late at night, It was 3 in the morning so I missed some places and then added spot there but I forgot to put white or a finish on it. Like on my little finger, that green on top, but never mind. =)

4 comments:

  1. very cute!! I wish I could do that!

    ReplyDelete
  2. svaka čast na strpljenju, ja stavim jednu do dvije boje i gotovo ;-)
    predobro izgleda :-D

    ReplyDelete
  3. Lenae: Why not? I saw your dots, what's the problem?
    Nail crazy: Hvala, malo mi se čini sivkasto, ali htjela sam te pastelne da ne dreči puno :D

    ReplyDelete
  4. woow svidja mi se blog ...
    Poseti me :]

    ReplyDelete