Thursday, May 12, 2011

Christmas! NOW!


Moja prijetaljica za ovu manikuru je rekla da ju podsjeća na Božić. Baza je Berry Shimmer od Bath & Body Works COLOR DROPS (nisam nikad čula za tu tvrtku, "guglala" sam i našla njihov katalog ali nisam mogla naći lakove u njemu.... Na bočici piše da je proizveden u New Albanyju, u Ohiu. Ne znam u čemu je stvar? Ako ima nekoga iz SAD-a molim da da komentar). To je vjerovatno najbolji lak koji sam ikad imala. Imam ga godinama, napola prazna bočica, i nije se još zgusnuo.
Ove šljokice, to je Golden rose Nail Art 120. Zlatni glitter. Na dnu je slika kako izgleda bočica od Berry Shimmer, s time da to u njoj nije ta nijasa. =)
Indoor / Interijer
In the shadow / U sjeni



  A friend of mine said this manicure reminded her of Christmas. This base is by Bath & Body Works  COLOR DROPS Berry Shimmer ( I have never heard about this company, I've "googled" and found out their catalog but I couldn't find nail polishes in it... On the bottle writes it is produced in New Albany, Ohio. So i don't know what's the point? If there is someone from USA please comment). This is probably the best nail polish I have ever had. I have had it for years, half empty bottle, and it didn't get dense.
 Anyway, this glitter is Golden rose Nail Art 120. Golden glitter. On the bottom is a photo how does it looks that Berry Shimmer's bottle, but it isn't Berry Shimmer in it. =)

Sun light / Na suncu


1 comment:

  1. eh, ovaj sam uzorak nekidan išla nacrtat na onaj rozi holić... i pošizila i sve izbrisala, srećom su bile akrilne boje u pitanju pa je skidanje bezbolno ;-)
    ne slušaju me ruke, nije to za mene :-p
    manikura jednostavna a efektna - to se cijeni :-D

    ReplyDelete